Första dagen


Det är inte lätt att storshoppa när väl man bestämt sig för att storshoppa, tro mig. Jag hade bestämt mig för att göra det idag, på min lediga dag. Styrde därför den lilla Skodan till Väla och gick där i nästan tre timmar. Jissa vad jag köpte?! 
 INTE ETT SKIT! 
Kan man bli deppigare. Hade ju verkligen behövt piffa upp min garderod nu inför vår lilla weekend till oslo. Resesällskapet har för övrigt utökats till 6 personer och detta lutar allt mer åt en fartfylld helg!
För att rädda mig ur denna krissituation åkte jag hem till fam. och lånade lite kläder av syster.

Ska ta tag i packningen inför resan nu tänkte jag, det hinns inte med i mogron, och eftersom att M's träning kommit igång nu lutar de åt att det blir jag som packar hans väska också. (kan bli kul)  Han hann inte med det idag heller visst, för nu ska de planeras midsommar. Sedan jag kläckte ur mig att vi är 8 tjejer som drar till Gotland över midsommar har han och några kompisar börjat planera vart de ska åka. Och vet ni vad, han ska alltid vara värst, så de drar till franska rivieran.  Men vad är de mot gotland; sveriges svar på Ibiza. Kommer vara fler soltimmar DÄR! Eller hur tjejer!!??

Kommentarer
Postat av: Linis

Franska rivieran, ta dig i ******!

Klart solen kommer hänga med oss, och i värsta fall har vi ju alltid sunes-sommar-rudolfs visdomsord.



"sol i sinne, brun inne" :)



ps. gillar nya blogggrejen. kommer hänga här massor, det förstår ju katten!

2009-05-10 @ 13:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0