Helgen

Under lördagskvällen var min uppmärksamhet inte riktad åt någon segdragen slagerfestival, utan åt de som hade dukats upp till höger om tvn. Det var vad man, oavsett status, kallar för ett riktigt gottebo. Som de shoppades. Riktigt trevlig kväll, och ännu trevligare kan det bli när det bruna paketet anländer!

Har precis kommit hem från ännu en runda i slingan. Vilken skillnad det var från sist. Ingen spya på väg upp efter 100m här inte. Idag skulle jag kunna springa hur långt som helst. Hade de inte varit för att de började bli mörkt och min vilda fantasi om det stod  räliga gubbar bakom varje träd, så hade jag säkerligen gjort de. Får ta det imorgon. Tänker öka på min runda till 3.6km.

Tänkte att eftersom klänning nr ett vann så överlägset så får jag ta och beställa den NU. Då är skiten slut i den storl jag skulle ha. Kan man bli mer irriterad! aaaah. hoppas att de kommer på tanken att fylla på lagret igen innan studenten! För jag SKA ha den!

Måste nämnas att det är idag 6 år sedan M och jag blev tillsammans. Mysigt. Firade med en stadig frukost. Rostade mackor, ägg och oboy.


Kommentarer
Postat av: Eve

haha, ja du shoppade rejält ;) Min S är jättenyfiken på det kommande "paketet". :P

2009-05-18 @ 13:35:11
URL: http://evelinabrorson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi väntar på uppdatering!! :)

2009-05-21 @ 20:55:35
Postat av: Anonym

Duktig du e svensson!! e d sommarformen du tänker på kanske!!??

puss

2009-05-27 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0