Nya krafter!

Mitt liv var inte så intressant, eller de händer inte så mycket som jag trodde. Det är därför det inte har blivit många inlägg här. Men nu är det bara två dagar kvar i skolan, och nu kommer snart mina utflygna vänner tillbaka. Då kommer de vara fart i mitt liv igen!!

Idag kom lönen. Idag tog lönen slut! Har kvar pengar så att jag precis klarar mina dagar på Gotland, varken mer eller mindre. Fått i uppdrag att ta med en flaska sprit +drinktillbehör. Så ska vi bjuda varandra på detta. Kan bli bra, nio olika drinkar...kanske för bra..  Behöver därför tips till en god drink?!?!

Måste bara visa en bild på det sötaste! Knappt en vecka gammal är han, lille Felix. Önskar så att jag hade valt en pojkvän som tålde dessa underbara varelser, för då hade de kryllat av dem i lägenheten! Vi håller tummarna för Dragisa ska få allergin att ska försvinna...




Kommentarer
Postat av: Maria

jag bokade nyss så på fredagen den 5e klockan 10.00 landar jag i copenhagen!! Liv i luckan, can't wait :))

2009-05-28 @ 15:09:52
Postat av: ebba

6 dagar kvar! wohooo!! :D

2009-05-30 @ 11:46:43
Postat av: Fannsan

malan, har du blogg? uppdatera uppdatera! :)

2009-05-30 @ 12:12:01
URL: http://www.metrobloggen.se/fannsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0