tråk-onsdag blir till trevlig-onsdag

När jag tänker på dagen som varit kommer lilla sportspegelns musik upp; 
"är början svår, blir resten lätt..."                                             


Min dag började som ni kanske förstod SKIT dåligt. Men efter surandet i sängen tog jag tag i mig själv. Gick ner i källaren och dammade av löparskorna. Det var nästan exakt TVÅ år sedan jag motionerade sist. Som ni kanske förstår, de kändes. Efter första varvet trodde jag att jag skulle spy, efter andra varvet var mina ben som spagetti och jag trodde jag skulle svimma. Så efter andra varvet blev de inte fler varv. Men med M´s värmande ord "vad duktig du är hjärtat", så måste jag erkänna att jag är mycket nöjd över min insatts - de 2.5km.

Resten av dagen har jag; 
pluggat, och faktiskt förstått vad jag läst i "filosofi och omvårdnad" boken.
lagat en riktigt god kvällsmat - fetaostfylld köttfärslimpa.

                                        städat och tvättat - vilket faktiskt har varit kul idag
                                        intalat mig själv att rocka fett vid omtentan!!


Ligger här och funderar kring vad jag ska ha för klänning på systers student. Väljer mellan två klänningar, och skulle uppskatta om ni ville lägga en åsikt i de hela!


Alternativ ett                                                          Alternativ två 

                                                              


                                                                      
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din härliga inställning Malin :) btw, jag röstar på alternativ nummer 1 ;)

2009-05-13 @ 20:22:19
Postat av: linis

jag röstar också för alternativ ett! döläcker kommer den bli! och jag är impad över din löpning. impad och inspirerad, snörar skorna as we speak! puss

2009-05-13 @ 20:43:12
Postat av: Ida

Jag gilade både. men jag röstar nog för tvåan, den ljusare varianten.

oh, ja, till o med lilla jag kikar in på din blogg. men jag gillar att läsa folk som jag känners bloggar. en dels iaf. haha

keep on going with the good work.

haha du o jag hade kunnat träna ihop. tränar lika sällan o springer lika "kort". el jag tycker 2.5km är ett helt maraton, men jaaa. du fattar...

puss på dig, trevlig onsdagskväll!

2009-05-13 @ 21:23:43
URL: http://idacharlotte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra jobbat Malin! Men vad hände med soppan du skulle äta hela veckan ?:)



Kram och puss // Johanna

2009-05-14 @ 07:42:12
Postat av: erikaa.

Pluttan då, du är duktig! =)

Jag tycker du ska ha den svarta, ass fin! =)

Miss you

2009-05-14 @ 19:00:47
URL: http://erikatche.blogg.se/
Postat av: erikaa.

Jag har sökt en inredningsskola i Älmhult, men nej nej jag flyttar inte här i från nu. Blir i så fall distans eller pendling för mig med :)

Ja klart vi måste, blev ju aldirg inbjuden till nån inflyttningsfest så jag får ju bjuda dig så vi äntligen kan få ses :)

Love

2009-05-14 @ 19:19:44
URL: http://erikatche.blogg.se/
Postat av: angeline

Jag röstar för alternativ nr 1

2009-05-15 @ 19:38:16
Postat av: ebba

jag röstar också för nr 1, niice!! :)

2009-05-16 @ 13:25:57
Postat av: Jessica

Jag röstar för alternativ 1, Malin! den e mer fest.. den andra e också fin..men mest söt som du kan ha en helt vanlig sommardag! see you in school!

2009-05-17 @ 11:52:59
Postat av: Maria

woopwoop 1an 1an 1an!

2009-05-17 @ 17:08:23
Postat av: Ida

HAHA! smaken är som baken. Jag gillar det ingen annan gillar. mm mhm

2009-05-22 @ 23:06:47
URL: http://idacharlotte.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har den högra klänningen! :) hoppas allt är bra, kram!

2009-11-06 @ 16:44:04
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0