Tråkonsdag

Det är inte klokt hur ens inställning till livet/dagen/skolan kan ändras på bara några ynka hundradelar. Jag hade lagt upp min dag som började med solande på balkongen för att sedan ta en 5km löprunda och avslutas med att åka och handla mat. Men all lust bara flög bort från mig när tenta resultatet gjorde sig synligt på skärmen...

.....nu spelas Taylor Swift- Love song varm på datorn och jag har krupit ner i sängen igen. Knasigt. För ca 10 minuter sedan såg min dag helt annorlunda ut. Skrämmande.




Något för många drinkar, med dock på så mycket bättre humör!!
Några drinkar för mycket, men dock på ett mycket bättre humör!!

Kommentarer
Postat av: ebba

upp med hakan kompis! bara att ta nya tag! :)

2009-05-13 @ 19:09:41
Postat av: becca

vi e bäst tillsammans, kommer alltid putta på din gunga balinen!

2009-05-13 @ 23:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0