Trist med måndag

Efter en fartfylld och plugglös helg kände jag att jag åter måste ta tag i mitt studerande!  Framför mig ligger nu tre böcker som ska läsas ut idag!                      Lite ångest över att dagen föreläsningen blev bortprioriterad, missade jag mycket?

Oslo var naaajs! Det bjöds på väldigt mycket mat, mängder med vin, gratis drinkar, ömmande fötter efter en längre stund på dansgolvet, en sjukt stor gungande båt, äckliga spyor, och sist men inte minst ett härligt sällskap människor!

Trots att jag och M kommer få leva på snabbmakaroner resten av månaden så var helgens äventyr värt vart enda öre!
Tänkte bjuda er på lite bilder!







Åter med näsan i boken!


Kommentarer
Postat av: Eve

Nej Malin, du missade inte så mkt, så du kan va lugn :)

2009-05-11 @ 16:53:39
URL: http://evelinabrorson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0