"Matdag"

Inte en givande dag i skolan, men dock så behövligt att träffa klasskamraterna! Har idag försökt mig på att äta Nutrilett Hunger Control Smoothies till lunch. På förpackningen utlovades en lång mättnadskänsla. Jag upplevde de motsatta. Var så hungrig att jag under sista lektionen satt dagdrömde om allt jag skulle äta när jag kom hem.

Som jag tidigare nämnde är pengarna slut på matkontot, så idag försökte jag mig på och göra potatis-purjolöksoppa. Blev inte så lyckad. Kom visst lite mycket peppar i soppan, så det smakade endast peppar. Vilken "matdag".

Nu ligger vi här i sovrummet och kollar på melodifestivalen och kränger onyttigheter som glass och nötter. Najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0