Fredag

Då sitter man här igen. Vardagsrummet har än en gång har invaderats av tv-spelsnördarna. Konstiga varelser de där. Inte kontaktbara. Talar endast med varandra. Kan sitta i timmar och bara glo rakt fram. Skriker och gapar åt tv:n...som om den kan göra något åt deras problem. Jag har provat de mesta för att schasa bort dem, men de vägrar lämna mitt vardagsrum.

Så nu när jag satt här i min ensamhet kom jag ihåg min blogg, det var ju ett tag sedan jag var här inne. Vet att det är en del som kikar in här då och då för o se om något nytt har hänt i mitt liv. Lite kul. Misstänker att en av dem är du EMMA!

Idag åkte jag 1.5 timme till krstianstad för att skriva en tenta på 15 min, o sen åka hem igen. Lönt?
Absolut! jag klarade ju tentan! 

Nu ska jag ta en tupplur så jag orka med nördarna hela kvällen. vi ska bege oss till ishallen sen och se: Helsingborg- Jonstorp.



Kommentarer
Postat av: Emma

hihihahhahoho, trevligt att du har så höga tankar på mig ;) Du får du se till att uppdatera den oftare TACK!! Miss you!

2009-11-06 @ 16:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0