Lördag

Nu har M precis gett sig av till Halmstad för att spela match, ännu en dag kommer med andra ord ägnas åt den där hockeyn. Det är mycket ensamtid för mig numera, och jag börjar känna en aning frustration över detta. Vad ska jag göra med all tid? Trots önskan om att få spendera mer tid med M skulle jag aldrig kunna missunna honom hockeyn. Det är något han brinner så fruktansvärt starkt för. Den viljan och engergin han har på isen är obeskrivlig. Tänk om killen kunde gå in lika helhjärtat i fler saker....skoja! 

Tänka sig, idag vet jag faktiskt vad jag ska göra av min tid. Idag ska jag ska bege mig till lund för att möta upp ett härligt gäng. Det planeras nämligen utgång i malmö ikv med tjejerna från klassen. Kan bli en riktigt bra kväll, eftersom att vi ska fira att alla klarade tentan!

Ha en riktigt bra lördagskväll, för det ska jag ha!



Måste bara bjuda er på denna bilden. nyår 05/06. Och den ända man kan säga är: Är pälsmössan varm?


finns inte så mkt att säga om den här bilden. Varmt i pälsmössan? :P


Kommentarer
Postat av: Maria

wohaa cool du e som ska ut på slagthuset, telltelltell när ni är hemma igen jsg har aldrig varit där!

2009-11-07 @ 12:12:47
Postat av: Eeeerika

OH Grattis till tentan, fan va gött!!! :D Hääärligt!

Hoppas du har en grym dag ute honey!!

2009-11-07 @ 13:33:13
URL: http://erikatche.blogg.se/
Postat av: Lullu

Känner EXAKT likadant om hockeyn! Saknar K så jag dör ibland men vet att han gör det han älskar :)

2009-11-08 @ 00:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0