Onsdag


Nu har en ny fem veckors kurs startat Omvårdnasforskningens teori och metod II med inriktning på omgivningen. Denna kurs innefattar två B-uppsatser. Varav en ska bygga på en observationsstudie, och en på en enkätundersökning. De två paperna ska även innehålla två vetenskapliga artiklar vardera. Vad jag har för nytta av denna kurs i mitt kommande yrke hoppas jag komma underfund med under de fem veckornas gång.

Iaf, vår observationsstudie utfördes på lunds universitetssjukhus. Det var första gången jag satte min fot här och OJ vilket bygge! Där SKA jag jobba när jag blir stor! Gäller bara att komma underfund med vad jag ska inrikta mig på, det  finns ju så mkt.. Jag känner mig som en litet barn som inte kan bestämma sig för vilket paket under julgranen hon ska öppna först. Vill ha alla på en gång!

Får försöka sova lite nu, M ligger här bredvid och talar i sömnen.  haha Synd att man inte kan urskilja vad han säger...



Kommentarer
Postat av: Eeerika

Gumsan!!

Tur att du känner så, att du har mycket att välja på.. värre tvärt om visst? :)

Hörru, hoppas verkligen du o Maxan kommer på våran inflyttningsfest den 5 december. Kommer bli skit kul. PUSS

2009-11-20 @ 13:36:37
URL: http://erikatche.blogg.se/
Postat av: Emma

du är sämst på o uppdatera fröken svensson!!

2009-12-09 @ 15:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0